Palantepe Mahallesi Çiçekçi Koyağı mevkisinde gerçekleştirilen denetimlerde, 10 kişinin yasak olmasına rağmen ormanlık alana giriş yaptığı tespit edildi.
Yapılan incelemede kişilerin, Mersin Valiliğinin orman yangınlarının önlenmesine yönelik yayımladığı genelgeye aykırı hareket ettiği belirlendi.
Bunun üzerine 10 kişi hakkında idari para cezası uygulandı. (aa)